A közösségi média jövője - avagy mi a te benzined?

Mark Zuckerberg Bogotában járt, és ha már ott volt, felvázolta a közösségi média jövőjét. A közösségi média jövője az lesz, hogy mindenkinek lesz egy szemüvege, aminek a segítségével folyamatosan tud kommunikálni bárkivel anélkül, hogy le kellene néznie a telefonjára. Szerintem ez elég unalmas jövő.

Az sokkal izgalmasabb lenne, ha azokkal lehetne valahogy beszélgetni, akikkel naponta többször liftezünk fel-s-le a lépcsőházban, de "utazás" közben úgy állunk, hogy nehogy véletlenül rájuk kelljen néznünk vagy szóba elegyedni velük. Elvégre ők idegenek, hiszen nem az internet másik végén élnek, hanem csak a fal túlsó oldalán. Idegenekkel pedig nem ismerkedünk, ugyebár? Bár, ha Zuckerberg erre a helyzetre is kitalálna valami jó kis szemüveget... Mázli, hogy nekem már meg van az alapmodellem, most is itt ül az orrom hegyén, mert anélkül nem hogy kommunikálni nem tudok, de nem is látok. Ugye olcsó lesz rá a szoftver?

Vagy az is lehet, hogy nem kell semmilyen szoftver, elég, ha összeülünk, és ki-ki elmondja, hogy mi az ő "benzine", ahogy Kökéndy Ákos fogalmazott a lenti videóban? (Ha már itt tartunk, írd meg nekem kommentben, hogy a te benzined micsoda!)