Térképkészítés alapfokon

Meg akartam nézni a Google Mapsen, hogy a Szent Gellért tér és egy másik hely között mi a legrövidebb út. Ez a következőképpen zajlott:

1. Behívtam a Google Mapset, bejött a Magyarország-térkép. Beírtam a keresőbe, hogy Budapest, Szent Gellért tér. Bejött a tér.

2. Rákattintottam a Saját helyek gombra a térképkészítéshez. Kiírta, hogy nem vagyok bejelentkezve.

3. Bejelentkeztem. Ekkor ismét bejött a Magyarország-térkép.

4. Megint beírtam a keresőbe, hogy Budapest, Szent Gellért tér. Bejött a tér.

5. Rákattintottam a Saját helyek gombra. Bejött a korábbi mentett térképeim listája és egy piros színű, Térkép létrehozása feliratú gomb. Rákattintottam.

6. Új lap nyílt, rajta egy ablak: Üdvözli a Maps Engine Lite! és egy kék gomb: Új térkép felirattal. Rákattintottam.

7. Bejött a Magyarország-térkép.

8. Valahol kandi-kamera van elrejtve, ami figyeli, hogyan reagálok erre a helyzetre? Így:

9. Gugli, Gugli, ennél többet vártam tőled.

10. Persze tudom, én rontottam el a sorrendet, csak a végén kellett volna megkeresni a Szent Gellért teret!

11. Bocsánatot kérek a Guglitól, mert nem tudom helyesen használni a termékét.