Memória

A fénymásológépünkön - amiről már írtam - szoktam szkennelni is, és hát nem vagyok vele megelégedve. Az történik, hogy ahányszor berakok egy lapot, annyiszor be kell állítanom a paramétereket.

1. Mit akarok csinálni? → Szkennelni

2. Válasszam ki a címet, ahova szkennelni akarok! → Csak egy van, a szerverünk neve.

3. Milyen formátumban akarok szkennelni? → Mindig pdf.

4. A szkennelés indítása → Nagy zöld gomb megnyomása.

Ez, bár csak 4 pont, összesen 8 "kattintást" jelent a fénymásológépen. Mindig ugyanezekkel a beállításokkal dolgozunk, ha szkennelünk. Mindig. Miért nem lehet tehát egyetlen gombot hozzárendelni az egész folyamathoz?

1. Szkennelni akarok → Berakom a papírt és megnyomom a gombot.

Van olyan fénymásoló, amit be lehet így előre programozni? Én még nem hallottam ilyenről, bár lehet, hogy van...