Lean otthon: fürdőszoba

Mindannyian sok fürdőszobában jártunk már. A sajátunkon kívül voltunk már a szüleinkében (ahol tulajdonképpen felnőttünk) és a barátainkéban is. Mindegyiknek volt egy közös jellemzője, de legalábbis azokénak, ahol én jártam :), még pedig az, hogy a tisztítószerek halomban álltak bennük egy polcon vagy a mosdó alatt, vagy ha nem is nyitott területen, hanem eldugva egy kisszekrényben, de a halomban állás ott is jellemző volt rájuk.

Engem igazából mindig az bosszantott és bosszant ma is, hogy a tisztítószerek flakonjainak tervezésekor kevéssé gondolnak arra, hogy a flakon a fürdőszobához illő legyen, így aztán minden fürdőszobát kissé kaotikusnak látok, raktárszerűnek, kikapcsolódásra legkevésbé sem alkalmasnak, még akkor sem, ha a Domestosok és Mr Muscle-k árnyékában meg is gyújtunk néhány illatgyertyát.

Ezért örültem meg annak, amikor egy lakberendezési honlapon megláttam ezt a képet:

Az ötlet egyszerűen zseniális. Nemcsak eltünteti a ronda flakonokat az útból, de (megfelelő címkézéssel, és minden flakon helyének megtalálásával) azt is megoldja, hogy mindenből pont annyi legyen otthon és a fürdőszobában, amennyire szükség van, és rögtön látjuk, ha valami fogyóban van. Nem kell a kisszekrényben kipakolni az első sor flakont a földre, hogy hozzáférjünk a hátsó sorban lévőkhöz, nem kell guggolni, térdepelni sem emiatt. (Már a lean konyhánál kiderült, hogy a guggolás, térdelés egészségtelen.) Ugyanakkor egy eddig kihasználatlan helyet élettel tölt meg, és felszabadítja az eddig tisztítószerek tárolására használt kisszekrényt és polcokat is.

Nekem nagyon tetszik a fürdőkádba aplikált tisztítószerraktár ötlete. Neked mi a véleményed?

A kép forrása: re-nest.com