A csodák folytatódnak

Két csoda is történt az utóbbi hetekben-napokban.

Még márciusban írtam arról, hogy dacára annak, hogy csak decemberben ültettem el a tulipánhagymákat, mégis kibújtak a földből. Eljött a virágzás ideje is. Először csak 1 virág, majd a többi. Sőt, már illatos mézvirág is került melléjük, készülve a nyárra.

tulip1.jpg

tulip2.jpg

A másik csoda, hogy senki nem jött a tegnapi, a Facebookon is meghirdetett Utálom a leant! piknikre!

Hogy ez miért csoda? Azért, mert azt hittem, hogy a leant Magyarországon senki nem szereti - ehhez képest az derült ki, hogy senki nem utálja, hiszen nem jött el senki sem a piknikre! :)

Ez természetesen nagyon feldobott engem, mert azt bizonyítja, hogy van remény arra, hogy kis hazánkat a lean segítségével (is) jobb hellyé tudjuk tenni. Persze az, hogy nem utálja senki a leant, még nem jelenti azt, hogy mindenki úgy imádja, mint én, legfeljebb semleges nézőponton van vele kapcsolatban. Éppen ezért, hogy ez a semlegesség elmozduljon egy egyértelműen pozitív irányba, pár napon belül meghirdetem a Meggyőzés Napját. Részletek hamarosan!

Címkék: csoda lean