Bréking! Van egy cég, aminek szüksége van az ügyfelekre!
Pontosan 10 másodperccel ezelőtt jött egy email a céges emailcímünkre az alábbi szöveggel:
"Kedves Megrendelőink!
Sajnos vezetékes vonalaink külső műszaki hiba miatt elnémultak.
A hiba elhárítása folyamatban van, addig az alábbi mobil hívószámokon azonnal elérhetnek bennünket:
20-662-6722
20-662-6724
20-519-9088
20-469-7233
Érdemes feljegyezni őket, ilyen esetekben mindig ezeket használjuk.
Nagyon reméljük hogy erre a közeljövőben nem lesz szükség. Elnézést kérünk a kellemetlenségekért!"
Azért merem így megadni a telefonszámokat is, mert a honlapjukon is kint van az üzenet, és gondolom, a Facebook oldalukra is kirakták (nem ellenőriztem, mert nem vagyok fent a Facebookon).
De ez miért bréking?
Mert ez egy olyan cég, ahol jellemzően telefonon érkezik a megrendelés, így ha süketek a vonalak, a biznisznek annyi. Persze ettől még az ügyfelek hívogatni fogják őket, hiszen rendelni akarnak, és gondolom, anyáznak, ha süket a vonal, így ezt megelőzendő, kiküldték az emailt, ami külön pirospontot ér, mert a legtöbb cég megelégedne azzal, hogy kirakja a honlapjára és a Facebookra az üzenetet, azt feltételezve, hogy úgyis mindenki a Facebookon lóg.
Újabb pirospont azért, mert felhívják a figyelmet arra, hogy írjuk fel a számokat, mert kellhet még hasonló esetben. Az elnézést kérésért nem jár pirospont, annak evidensnek kell lennie még akkor is, ha nem az ő hibájukból süketek a vonalak.
Amúgy a Hajtás Pajtásról van szó.