Kirúgni mindet!

A következő eszmefuttatás a Tündi morcos hangulatban van c. népnevelő sorozat egy darabja.

Az Urbanista blogon találtam ezt a képet.

Nekem nem volt kedvem röhögni rajta.

Mi ez?!

Elegem van belőle, hogy Magyarországon minden gányolt, minden "jóleszazúgy". Hány és hány lean képzést tartottunk már, szerintem nincs az országban ember, aki még nem hallott a 7 veszteségről, a pazarlásmentes munkáról. De minek tartottuk őket? Ezért? Mintha falnak beszélnénk...

Ha én lennék az, akinek ezt az izét át kell vennie, akkor a következőt tenném:

1. Visszabontatnám az egészet.
2. Utána kirúgnám a munkásokat.
3. Kirúgnám a főnöküket.
4. Kirúgnám annak a főnökét.
5. Kirúgnám a az alvállalkozót.
6. Kirúgnám a fővállalkozót, és valahány vállalkozó csak van a láncban.
7. A tervezőről nem is beszélve.
8. Megkérdezném a megrendelőt, mit is akart valójában és mennyiért.
9. Ha nem tudja értelmesen elmondani és indokolni ennek az izének az árát, őt rúgnám ki a legjobban.
10. Hívnék svájciakat, akik talán normálisan megtervezik és lerakják.
11. Szerintem ők sem lennének drágábbak, mint amibe ez az izé került anyag- és munkadíjastól.

Ezen kívül az egész brancsot életfogytig eltiltanám a "szakmája" művelésétől. Mert az, ami a képen látszik, nem szakma.

Mondjatok más megoldást, amivel esetleg lehetne hatni az emberek hozzáállására!