A kéményseprő szerencséje

Ma, egy nappal a választások után éppen egy zebrán mentem át, és vidáman láttam, hogy a tömegben előttem egy éltesebb korú kéményseprő halad. Nosza, rögtön meg is fogtam a gombomat, hogy szerencsém legyen, és lett is! A kultúrállam kultúrkéményseprője ugyanis egy kb. 3 centis cigicsikket lóbált a kezében, aminek a fele már hamu volt, és pont a zebrán haladó tömeg közepét érezte megfelelő helynek, hogy az egész csikktől egy laza ejtőmozdulattal megszabaduljon.

A még égő csikk persze az én lábamnak vágódott, de szerencsére voltam annyira szerencsés, hogy villámgyorsan visszahúzzam a lábam, így nem lyukasztotta ki a nadrágom.

Tanulság? Ha kéményseprőt látsz, mindig fogd meg a gombod, hiszen ki tudja, mi fog történni a következő percben, jól jöhet még az a kis szerencse!