Akik doktori címmel születnek

Kitöltöttem online azt az űrlapot, amin azt lehet kérni, hogy ne a lakóhelyem szerinti szavazókörben szavazhassak április 6-án, hanem máshol. Nem kellett sok adatot megadni, de azért értek meglepetések. Például kiderült, hogy vannak olyan emberek, akik doktori címmel születnek.

Íme:

"Amennyiben születési neve előtagjaként doktori cím szerepel, ezt a mezőt be kell jelölnie."doktor.JPG

Meg kell állapítanom, hogy ha tényleg vannak ilyen emberek, akkor én rossz családba születtem. :) Mennyi felesleges tanulást és diákhitelt meg lehetett volna spórolni, ha a megfelelő helyre születek!

Ha valaki tudja, hogyan kell valójában értelmezni ezt a kitételt - mert én valószínűleg félreértem -, az írja meg kommentben!

Egyébként lehetett azt kérni, hogy emailcímre küldjék a kérelem elbírálásának az eredményét. Kíváncsian várom, mikor jön meg az email...