Fontos információ a BKK-tól!

Az alábbi információhoz juttatott hozzá a BKK a minap, amikor egy 10-es jegytömböt vettem, és megkaptam a nyugtát:

10 db-os gyűjtőjegy (Páratlan év) /1/(x)


A félkövér kiemelést tessék figyelni: páratlan év. Azóta két dolgon gondolkozok. Az egyik, mire jó nekem az az infó, hogy páratlan évben vettem a tömböt? Sok gondolkodás után rájöttem, semmire. A másik, amin gondolkodok, hogy mire jó a BKK-nak az az infó, hogy páratlan évben adta el az ominózus tömböt? Sok gondolkodás után rájöttem: nem tudom mire jó neki.

Milyen eredmény és fejlesztési lehetőség jön ki abból, ha kiderül, hogy páros évben X db tömböt adunk el, páratlanban X+2 darabot? Semmilyen. De ha ennél kicsit szofisztikáltabb adatokat gyűjtenének! Pl. a tömböt február 5-én vettem, amikor is egyrészt kedd volt, másrészt Ágota és Ingrid napja. Esetleg ezeket is rá lehetne írni a nyugtára. Ebből mondjuk kijönne az, hogy Mária napon több tömböt vesznek, mert sokaknak van Mária nevű rokona, akit éppen akkor mennek meglátogatni, tehát több tömböt kell lerakni a pénztárakba, mert lesz rá igény. :)

De ráírhatnák azt is, hogy éppen esett-e az eső vagy nem, mert szerintem esőben kevesebben gyalogolnak, inkább BKV-ra szállnak, és ez is megdobhatja az eladásokat, csak fel kell ismerni az összefüggést! Vagy lényeges infó lehet az is, hogy milyen ruhában van a vevő, mert aki talpig fehérben van, ritkábban BKV-zik, mert nem fogja akarni magát összekoszolni a nem éppen hótiszta járműveken.

Szóval lenne ötletem arra, hogy milyen infót kellene begyűjteni. No de a nyugtán még ezek közül se kellene egyet se megjeleníteni, mert nekem, a vevőnek ezek egyike sem fontos, de annak viszont örülnék, ha az így megspórolt tinta és papír árát a járműpark fejlesztésére és takarítására fordítanák.