A fiatalok és a lean

Rendszeresen olvasok egy online marketinggel foglalkozó blogot, aminek az egyik legfrissebb bejegyzésében arról van szó, hogy bizony az interneten a 35 év felettiek már öregnek számítanak, és hozzájuk képest a fiatalok, főleg a 20 év körüliek már teljesen másképp használják az internetet, ennélfogva hiába ülnek a vezető webes cégek igazgatói székében a 35-40-es korosztály tagjai, valószínűleg nem ők fogják a fiatalok számára vonzó új technológiákat, alkalmazásokat kitalálni, tehát itt lenne az ideje egy generációváltásnak az internet világában.

Mi köze ennek a leanhez? Alapvetően semmi. De meg van az rossz szokásom, hogy a blogok bejegyzéseinek a kommentjeit is elolvasom, és ezt a meglepő hozzászólást olvastam, a félkövér kiemelés tőlem származik.

"37 vagyok, szakmabeli (10+éve). Van nálunk egy 23 éves srác, aki gyakornoknak jött, pár hónap után full time-os lett. Az közös munka során rájöttem, hogy észrevétlenül átkerültem egy másik generációba. Ami azért fáj kimondottan, mert észre sem vettem. Hirtelen itt van egy csomó fiatal, iszonyat energiával, motivációval, akik nem most kezdik el tanulni az internetet a haver gépén, hanem hajnalig nézik a TED-es inspiráló anyagokat, a hétköznapokban is lean szerint élnek :) A kérdés csak az, hogy mi lesz a következő lépés? Lecserélnek minket, vagy a tapasztalat (egy félig letűnt világról?) miatt tanácsadói szerepben segítenek minket még pár évig?"

Gondoltátok volna? Sőt, továbbmegyek: ti észrevettétek, hogy a mai fiatalok a lean szerint élnek? Bevallom, én nem... De lehet, ez is a generációváltás szükségességét igazolja, és talán nem csak az internet világában. :)