Karácsonyi ajándék - nekem már a zsebemben van!

Ugye tudod, hogy már megrendelhető a KaizenPro gondozásában megjelent Zsebedben a lean sorozat? Amikor Janitól (ő a szerző) először hallottam a sorozat ötletéről még kora nyáron, már akkor zseniálisnak találtam. Tetszett az ötletnek az a része, hogy sorozatként adná ki, így akár 1-1 darabot is meg lehet belőle vásárolni, nincs az az érzése az embernek, hogy sok pénzért akarnak valami átfogó, komplex, túl nagy falatnak bizonyuló és ezért ijesztő művet rásózni. Ki-ki haladhat a saját tempójában, és akkor veszi meg az következő darabot, amikor már úgy érzi, hogy elért a lean "utazáson" arra a szintre, amikor szüksége van az újabb információkra. (Természetesen nem tilos egyszerre megvenni mind a 10 darabot!)

A másik ok, ami miatt nagyon tetszett az ötlet, az a kötetek formátuma. A sorozat neve ugyanis, a "Zsebedben a lean" pontosan fedi a valóságot. A kötetek - vagy nevezzük inkább füzeteknek őket - pont beleférnek a farzsebedbe, vagy a retikülbe. Persze nem egyszerre mind a 10 darab. :) Viszont ha kiszaladsz a gembára kicsit "5S-ezni" vagy "vsm-ezni", jól jöhet, ha van nálad egy puska. Az sem baj, ha a dolgozóidnál van puska mondjuk a lean alapjairól... no meg otthon a konyhában is jól jöhet egy problémamegoldó módszerekről szóló kisokos. :)

Miért ajánlom olyan lelkesen éppen ma és éppen most, este 11 után a sorozatot? Hát mert itt van előttem, friss, meleg, sőt forró, egyenesen Jani boszorkánykonyhájából hoztam el, ráadásul nem csak saját személyre szabott - saját magam által költött - versemmel díszítve, de dedikálva! (Az a darab biztosan sokat fog érni, ha Jani egyszer meghal - vagy ha én meghalok. :D)

Csináltam is rögtön néhány - vacak minőségű-  fotót, az elsőn a 10 füzet látszik a még összehajtatlan díszdobozzal, a többin a már összehajtott díszdobozban csücsülnek a művek. Felhívnám a figyelmet nem csak a kötetek gerincét díszítő fehér jelölésre, ami - ha helyes sorrendben vannak benne a dobozban a füzetek - megmutatja, hogy melyik hiányzik, de arra is, hogy a szivárványszínű jelölések feliratokat rejtenek (amik a rossz képeken nem olvashatóak). Ezek a feliratok a füzetek címei, természetesen mindegyik a megfelelő színű háttérre van nyomtatva, azaz arra a színre, amilyen színű a füzet, szerintem nagyon szuper 5S-megoldás!

Az biztos, hogy karácsonyra meg van az olvasnivalóm, és milyen jó, hogy nem kell egyszerre többkilós könyvet kézben tartanom!

mind1.JPG

mind2.JPG

mind3.JPG

mind4.JPG