Kattints! Mert nekünk az a jó...

Én értem, hogy a forrást jelölni kell (a Wikipédián ezt alaposan megtanulja az ember), azt is értem, hogy reklámot kell csapni a társoldalaknak, szóval én mindent megértek, csak az alábbi folyamatot nem.

A Google Readeremben olvasom egy HR Portálos cikk bevezetőjét, ami az új Mt. egyik passzusának alkalmazásáról szól. Érdekel a téma, ezért rákattintok magára a cikkre. A már elolvasott bevezető + két további mondat után ott a link, hogy a cikk többi része a Jobline-on olvasható. Továbbkattintok, az eddigiek + 2 újabb mondat után ott egy újabb link, hogy a cikk további része az Adózónán olvasható. Továbbkattintok hát, de itt már csak 1 plusz mondatot kapok, majd a felszólítást, hogy regisztráljak, mert a cikk fennmaradó része csak regisztrált olvasók számára elérhető. Nem regisztráltam.