Harcra fel!

Most egy olyan irodaházban dolgozok, ahol több cég is van. A női mellékhelyiség úgy van kialakítva, hogy az előtérben 2 mosdó van egymás mellett, és a jobb oldali mellé, jobboldalra van felrakva a falra a kéztörlő, és a kéztörlő mellett van az ajtó a folyosóra. Amikor az ember kezet mos, megtörli a kezét egy papírban, és rögtön ki is dobná a szemetesbe, ha az nem éppen a balra lenne a baloldali mosdótól, mintegy 3 lépésnyire a kéztörlőtől. Tehát el kell menni a szemetesig 3 lépést, majd vissza az ajtóig újabb hármat.

Az elmúlt hónapot azzal töltöttem, hogy folyamatosan anyáztam azt, aki a kéztörlővel ellentétes sarokba rakta a szemetest, de - jó magyarként - tenni nem tettem semmit a probléma megoldásáért. Minek is, elvégre leannel foglalkozok, az meg mint tudjuk, nem arra való, hogy az ember problémákat oldjon meg vele. :)

Mígnem felvirradt a nap úgy egy hete, amikor is legnagyobb döbbenetemre a szemetest a papírtörlő alatt találtam. No, ekkor jöttem rá, hogy dehülyevagytündi, hiszen te leannel foglalkozol, azt meg pont arra találták ki, hogy ehhez hasonló problémákat oldjon meg (ld. még: mozgási veszteség). Már akkor gondoltam, hogy a saját hülyeségemből, hogy ti. miért nem raktam én arrébb a szemetest a nyavalygás helyett, blogposzt lesz. De aztán ez valahogy elmaradt. Nem is baj, mert közben fejlemények vannak, ugyanis a szemetes tegnap visszakerült az átellenes sarokba. Valami titkos Szemetes Elhelyezési Háború dúlhat az irodaházban, esetleg a takarítók gondolják úgy, hogy márpedig a szemetesnek a kéztörlővel és az ajtóval átellenes sarokban van a helye, ki tudja? Mindenesetre partizánként beszálltam a harcokba, és visszaraktam a szemetest a kéztörlő alá. Ma még ott volt.

Kíváncsi vagyok, mikor lesz ellentámadás. Ha harc, legyen harc! :)