Kosarat kaptam

Mostanában igen sokszor járok esténként (értsd: 18-19 óra körül) vásárolni a Boltba. Eddig ebben az időpontban mindig akkora volt a forgalom, hogy sosem volt kézikosár a bejáratnál. Én mindig mindenhol kézikosárral vásárolok, így (is) elkerülve a felesleges termékek vásárlását (afféle poka-yoke megoldásnak használom a kézikosarat :). Amikor nem találtam kosarat, akkor csak úgy kézben gyűjtögettem az árut, ugyanis az az elvem, hogy én sosem megyek kosár után, mert nem az én dolgom, én vásárolni akarok, nem pedig kosár után rohangászni. Érdekes módon sosem szóltak rám az eladók alkalmazottak, igaz, ilyen alkalmakkor a magam kis kenyerén és tején kívül nemigen vettem mást. No de ha kosár után nem is rohangásztam, arra mindig rászántam az időt, hogy elmenjek az ügyfélszolgálatig (ami pedig messze van a bejárattól), hogy szóljak, hogy nincs kosár a bejáratnál, ha már maguktól nem veszik észre. Általában azt a választ kaptam, hogy "megpróbálok keríteni valakit". Kedves tőlük nem? Megpróbálnak...

No de pár napja - mit napja, hete! - megtörtént a csoda. Akárhányszor megyek a fenti időpontban, mindig van kosár. Nem tudom mi történhetett. Azt kétlem, hogy az én nyavalygásom unták meg, és inkább mindig begyűjtik a kosarat, csak ne lássanak az ügyfélszolgálaton, valószínűbb, hogy én megyek mindig éppen abban a 30 másodpercben a Boltba, amikor még éppen van kosár a bejáratnál...