Örüljenek, ha szólunk, ha nem jön a busz!
Nagyon vicces cikket olvastam a minap az Orangewaysről. Különösen viccesnek találtam a cég sajtósának a nyilatkozatát, amiben megköszöni, hogy felhívták a figyelmét arra, hogy milyen jól működik a cég ügyfélszolgálata, miközben a panaszok egy része éppen arról szól, hogy az ügyfélszolgálatot nem lehet elérni.
De az igazi móka ez után jön. Mert a sajtós még azt is mondta arra a kérdésre, hogy miért nem értesítik az utasokat, ha kimarad egy járat vagy erősen késve jön (kiemelések tőlem): "Csak extrém esetben értesítjük őket, hiszen közlekedésről van szó.A MÁV sem tudja értesíteni az utasokat akkor ha a Siófok-Budapest járat késik, meg a Volánbusz se. Ha van egy dugó, egy jeges útburkolat, azzal meg kell küzdeni, nyilván ha extrém helyzet van, akkor egy idő után erre szükség van. Én ültem már olyan vonaton, ami órákat késett, és nem hát nem csodálkoztam, hiszen nyilván valami olyan oka lehetett a késésnek, amire nem volt felkészülve a vasúttársaság, és nyilván foglalkozott azzal, hogy megoldja a problémát."
Ez a nyilatkozat kísértetiesen emlékeztet arra a velem megtörtént esetre, amit még itt a blogban is megírtam, hogy a Vodafone ügyfélszolgálatán egyszer másfél órát kellett várnom, és amikor beírtam a panaszkönyvbe, egy másik ügyfél majdnem megvert, mert a várakozás szerinte nem veszteség, és ezért igazán kár szólni, mert még a végén valakit kirúgnak miattam a cégtől és akkor szégyellhetem magam.
Úgy látom, az Orangewaystől is ki fognak valakit rúgni. A cikk szerint lehet, hogy magát az Orangewayst.
Amikor ennyire rosszul működő, vagy annak látszó cégről hallok, mindig elgondolkodom, mi juttatta a céget ide? Már eleve úgy alakult meg, hogy az alacsony színvonalra épített, gondolván, hogy az embereknek úgyis nagy a tűrőképességük? Vagy menet közben történt valami, ami ezt a lejtmenetet okozta? Ha igen, akkor mi?
Magától egy cég sem válik ilyenné. Gyökéroknak lennie kell. Szerinted mi okozza ezt az Orangeways esetében?