Hogy volt!

290 bejegyzés. Egy év termése ezen a blogon. Emelje fel a kezét, aki mindet olvasta! És most emelje fel az, aki megírta őket! :)

Az eredeti, mérhető cél az volt, hogy minden hétköznap legyen bejegyzés. Azt hiszem, a fenti szám azt mutatja, hogy ez sikerült is. A nem mérhető cél a lean ismertebbé tétele. Ezt sajnos nem tudom igazolni, hogy bekövetkezett-e. Remélem, igen.

Az elmúlt évben indítottam sorozatokat: minden kedden humoros(nak vélt) bejegyzést tettem közzé, volt egy sorozat a 7 veszteség mibenlétéről, kedvenc vesszőparipám, a lean otthon is sokszor szóba került, novemberben pedig egy teljes hetet a divatnak szenteltem. Februárban sajnos csúfos, ámde váratlan véget ért az előző munkahelyem, és az ilyenkor minden ember életében bekövetkező válságkorszakról is született egy pár bejegyzéses sorozat. Erőmből még arra is tellett, hogy néha a lean melletti másik hobbimnak, a Wikipédiának is csapjak egy kis reklámot. Az erőmből tellett volna arra is, hogy lean pozitív cégeknek is csapjak egy kis ingyenreklámot, de ilyet keveset találtam.

Ezenkívül írtam mindenről, ami szerintem kapcsolatban van a lean gondolkodásmóddal. A Bolt Ahova Járok például már szinte kultikus hely. :) Ezen a héten pedig a blog 1 éves születésnapját ünneplem.

Akik konkrét eszközöket, képleteket, lean bevezetéses termelési esettanulmányokat vártak, talán kicsit csalódtak, de azt hiszem, ilyesmiket bőven találnak más, jobbnál-jobb oldalakon.

Ennek ellenére 1 év után eljön az az idő, amikor az ember elgondolkodik a hogyan továbbon. De nem kell örülni, a blog nem szűnik meg! :)

Sőt ne felejtsétek el, augusztus 25-én Lean blogtalálkozó Budapesten, a Rozmaring étteremben!