Kis játék az embernek, nagy eredmény a világnak

A Boltban Ahova Járok (hm, most jövök rá, hogy ennek a "névnek", amit a bolt megnevezésére használok, a rövidítése BAJ), szóval a BAJ-ban mostanában nem történik semmi baj. (Hű, de vacak ez a szójáték. :) Az elmúlt 1 hónapban 1 eset kivételével mindig volt kosár a bejáratnál, amikor éppen mentem vásárolni.

Ki kellett hát valamit találni, hogy ne unatkozzak. Pont kapóra jött Zoli posztja. Elhatároztam, hogy én is ezt a játékot fogom játszani, alapanyag van hozzá bőven a kosarak alján. Eddig nem sokat törődtem velük, ha kevés volt, ráraktam a saját vásárfiámat, ha sok, el se vettem azt a kosarat, hanem inkább egy üreset. Te is játszod vagy fogod játszani, vagy inkább átpasszolod másnak a játéklehetőséget, mint Zoli írásában az asszony?

Címkék: vevő a bolt