Kaizen a fociban

Olvasom ezt hírt a foci háza tájáról. Én szeretem a focit (tényleg) ezért nagy örömmel vettem tudomásul, hogy ott is elgondolkodnak azon, hogy mi az érték a nézőnek, és hajlandóak - esetleg - változtatni a szabályokon, ha úgy látják, hogy azok idejétmúltak, és ezért nem érik el vele a célt. Hogy mi a cél? Ahogy írtam, a néző elégedettsége. De miért cél ez? (Hoppá, ezt vajon miért kell megkérdezni?)

Nem kell bonyolult dologra gondolni még akkor sem, ha a cikkben holmi igazságosságról beszélnek. :)

A) A néző izgalmasnak találja a focit → ezért nézi → néző nézőnek lehet terméket (reklámot) eladni → van bevétel → lehet gazdagodni

B) A néző unalmasnak találja a focit → ezért nem nézi → nem néző nézőnek nem lehet terméket (reklámot) eladni → nincs bevétel → nem lehet gazdagodni.

Hát ezért érdemes a vásárló kegyeit keresni. Legalábbis a fociban.