A változás fogadása a BKV horgolt villamosán

Nem ment agyamra a meleg, tényleg "horgolt villamos" szerepel a címben.

Az Urbanista blogon olvastam múlt héten ezt a hírt. És mi történt másnap? Pont erre a villamosra szálltam fel a végállomáson. Ilyenkor érzi úgy az ember, hogy rajta tartja a kezét a világ ütőerén. :) Azt hiszem, hogy akkor sem lepődtem volna meg, ha nem olvasom el azt a cikket, mert már hallottam a gerillakötőkről, bár jelen esetben inkább gerillahorgolásról van szó. A villamos pedig tényleg jópofán néz ki, bár egy kicsit talán valóban bazári módon keverednek a minták és a színek.

Mi köze ennek a leanhez? Amikor felszálltam rá a végállomáson, még nem ült fent senki, így megfigyelhettem a lassan szállingózó utasok reakcióit. Érdekes módon, senki nem mosolyodott el, de 4-ből 3 utas azonnal előkapta a telefonját, és lefényképezte a látványt.

Arra lennék kíváncsi, hogy ha ezek az emberek betévednének egy lean gyárba vagy lean irodába, és rájönnének, hogy még sosem láttak olyat, :) vagy szabi után arra érnének vissza, hogy közben hogy, hogy nem bevezették mondjuk az 5S-t, akkor is előkapnák-e a telefont? Vagy a változás a munkahelyünkön nem annyira érdekes, hogy megörökítsük magunknak?

A kép az Urbanistáról származik, ott több kép is látható, de élőben az igazi.