A nap, amikor a leanes megijedt egy folyamatlépéstől

ATM-en fizettem be az internetszámlám. Beraktam a kártyát, beütöttem a pinkódot, kiválasztottam a számlafizetés menüpontot, beírtam a telefonszámot, beírtam az összeget... és a gép kiírta, hogy rossz volt a pinkód, adjam meg újra.

Nem szoktam elrontani, ezért még sosem találkoztam ezzel a folyamatlépéssel. De annyira megijedtem, hogy valami gubanc van az automatával, - mert hogy az nem normális, hogy végigvezet a folyamaton és csak a végén mondja meg, hogy nem volt jó a pinkód, biztosan valaki megbuherálta a gépet, hogy hozzájusson az adataimhoz -, hogy inkább töröltem a tranzakciót, és felhívtam a bankomat, hogy megkérdezzem, tényleg ez-e a rendes folyamat, vagy nekem volt igazam, amikor megijedtem?

A kedves ügyfélszolgálatos hölgy elmagyarázta, hogy igen, ez a normál folyamat. Pinkód be, folyamaton végig, majd a legvégén szólnak, ha nem volt jó a pinkód, ne tessen aggódni, jó ez így.

Hát én aggódtam. Ők viszont nem kértek elnézést a nekem okozott ijedtségért.

Persze lehet, hogy igazuk volt, és ez a folyamat így lean. Nem kell mindig mindenhol rémeket veszteséget látni!