Miért szeretem? - május

...mert május ...mert színes ...mert illatos ...mert szeretném, ha az évből három hónap május lenne ...mert virágzik a vadgesztenyefa ...mert tulipán ...mert orgona ...mert érettségi :) ...mert napfényes, ragyogó, meleg, de még nincs hőség

Te miért szereted a májust?

Margit-sziget és japánkert május 2-án

 

Ide most a szokásos képek jönnének, de nem jönnek, mert ellopták a fényképezőgépem. :(

Éppen befejeztem kis sétám a szigeten, és japánkertnél lévő buszmegállóban vártam a buszt. Leraktam a gépet (tokban) és a hátizsákom a padra, elővettem a buszjegyet, és pont jött is a busz. Ennek köszönhető, hogy gyorsan felkaptam a hátizsákom, és a padra vissza se nézve - ami pedig nem szokásom! - felszálltam. Még oda se értünk a következő megállóhoz, amikor észrevettem, hogy valami hiányzik. Leszálltam, visszafutottam, és már nem volt meg. :(

Hát ezért nincsenek ma képek. Pedig milyen szépeket csináltam a sziget összes létező virágzó gesztenyefájáról! :)

A fényképezőgépért tulajdonképpen nem kár. Már a múltkor is írtam, hogy kiszolgálta az idejét. Amit sajnálok, azok a feltöltött újratölthető elemek, amik a tokban voltak, és persze maga a tok. Nagyon jó kis fényképezőgéptartó volt, külön hellyel a tele és üres elemeknek. Tulajdonképpen ezért is vettem meg éppen ezt annak idején, mert olyan lean volt. Igazából az elemeket is már ki akartam dobni, mert már azok is régiek voltak, és nagyon hamar lemerültek.

Ha jobban belegondolok, se a gépért, se az elemekért nem kár, és az új géphez valószínűleg a tok sem lett volna jó méretben. Lehet, hogy nem is ellopták a gépet, hanem a tudatalattim hagyta el? :)

Mert ugye azt tudjuk, hogy mindenféle változáshoz először is az kell, hogy erősen érezzük a változás szükségszerűségét. Hát én most érzem: muszáj vennem egy új gépet. Ha nem lopták volna el, talán még jövő ilyenkor is ezt használtam volna, és itt sírtam volna a blogon, hogy milyen vacak képeket készít.

Azért annak, aki ellopta, hosszú, boldog, fényképekben gazdag életet kívánok.

(A sziget pedig szép így májusban, és a japánkert nagy tavában is van újra víz, és a vízesés is üzemel!)