Hétvégi pihenő - 4. hét

Úgy döntöttem, plagizálok - önmagamtól. A másik blogomon ez a hétvége már a második, amikor "hétvégi pihenőt" tartok, és összegzem, mi történt azon a blogon az elmúlt héten, mi történt a nagyvilágban, és bónuszként közzéteszek egy néhol komoly, néhol vicces "bölcs mondást" vagy akár kicsit hosszabb idézetet. Ezt a szisztémát fogom tehát ezután követni itt is, a 7 veszteség blogon.

Mi történt ezen a héten a blogon?

Ezen a héten 3 írást olvashattatok, ebből kettő heti aktualitásra reflektált. Az első, egy rendszámtáblalopás apropóján arról szólt, hogy tudunk mi hatékonyak lenni, ha akarunk. A másodikban arra mutattam rá (ismét), hogy miért fontos, hogy néha kimozduljunk a saját iparágunkból, és átránduljunk egy másikba. Én például egy marketingről szóló könyvet olvastam, mégis leanre bukkantam benne. A harmadik írás pedig arról szólt, hogy a vásárlók miért vizionálnak hiányt a Tescóba, és hogy vajon tényleg hiányról van-e szó?

Mi történt a nagyvilágban?

Éppen a Jó szócikknek jelölt Feröer történelme cikket értékeltem a Wikipédián, amikor szembejött velem az az infó, hogy Feröer első telepesét úgy hívták, hogy Grímur Kamban. :) A Kamban állítólag egy kelta név.

Murphynek igaza volt: ami elromolhat, az el is romlik. Mint például ez a kuka az Örs vezér téren. Vajon mi lenne a gyökérok?

Ideje lenne elmenni benchmarkingolni a Fülöp-szigetekre, és ott megtanulni, hogy ha a hegy nem megy Mohamedhez, akkor Mohamed megy a gembára, vagyis a hegyhez.

És a bónusz idézet ismét a Mi a bőgés?-ből:

A Vesztes 47. számú definíciója: Amikor a cége befuccsol, TÉNYLEG le van döbbenve.