Miért szeretem? - június

junius.jpg...mert június ...mert megkezdődött a nyár, és még messze a vége ...mert érik a cseresznye ...mert végre jó meleg van ...mert színes virágok nyílnak mindenhol ...mert lehet hűsölni az erdőben

Sajnos, még nincs fényképezőgépem, ezért a Margitszigetről nem tudok most képeket mutatni. Helyette érdekességképpen elmondom, hogy azért nem mindig szerettem ám én a júniust! Tulajdonképpen csak azóta szeretem, amióta klímaváltozás van. :) Mert a születésnapom is ebben a hónapban van, és mindig, de tényleg mindig esett az eső azon a napon, vagy legalábbis borult volt az ég. Pár éve azonban hétágra süt a nap a születésnapomon, így már én sem vagyok olyan szomorú az Idő múlása miatt. :) Cserébe viszont az esős rossz idő áthúzódott májusra, így tulajdonképpen a május már nem is olyan kedvencem pár év óta...

Mintha a hónapok egyet csúsztak volna visszafelé, nem? Az április olyan meleg, mint a május, ekkor nyílnak már az azelőtt tipikus májusi virágok, mint a tulipán és az orgona, a májusból esős június lett, júniusban pedig kánikula. Arról nem is beszélve, hogy a tél is inkább kora tavasz az utóbbi időkben, eltekintve hébe-hóba egy-egy hóvihartól, és ősz is alig van már. Nem biztos, hogy olyan jó dolog ez a klímaváltozás... :(