Működik!

Kérem szépen, a rendszer működik. Írtam pár napja, hogy online űrlapot töltöttem ki ahhoz, hogy ne az állandó lakhelyemen, hanem Budapesten szavazhassak április 6-án, és emailben kértem a visszaigazolást. Már éppen elkezdtem aggódni, hogy nem jön semmi, és lassan el kell kezdenem megkeresni a választási ügyfélszolgálatot, hogy reklamáljak, amikor is befutott a levél, egy pdf formájában, ami a Döntést tartalmazta. Nagy kő esett le a szívemről :), hogy engedélyezték a másholszavazást, és még az emailt is kiküldték, ahogy kértem.

Ráadásul nem is akárhonnan: az állandó lakhelyem - egy kis falu - polgármesteri hivatalából! Sok mindenre számítottam, de hogy a polgink fogja kiküldeni az értesítést, arra nem.* :) Leginkább úgy képzeltem - mert hogy sehol nem írták -, hogy majd a Központi Nemzeti Választási Irodától jön, vagy valami hasonló nagyonnagy hivataltól. Érdekes meglepetés volt, hogy az állandó lakhelyi választási iroda küldi ki a választ, hiszen még az is akkurátusan le van benne írva, hogy mi a budapesti szavazókör címe, ahová majd mennem kell. Az is meglepetés volt, hogy nem irányítottak másik kerületbe, mint ahova kértem, mert igazából kicsit féltem, hogy elrontják, és máshová küldenek, de nagyon kényelmesen egy tőlem pár száz méterre lévő szavazóhelyiségbe kell majd mennem. Szóval most egészen meg vagyok elégedve Állambácsival. :)

Még ti is kérhetitek, hogy máshol szavazhassatok!

* Igen, tudom, hogy nem a polgi küldi személyesen...