Regisztrálj!

Nem. Nem regisztrálok.

Nem tudom, ki használja még közületek a startlap.hu válogatásait, de ha használjátok, és véletlenül nem tudtátok volna, hogy van neki lean.lap.hu aloldala is, akkor most ajánlom figyelmetekbe. Az én blogom sajnos nincs kint, és ennek két oka van.

Az egyik, hogy nem tudtam, hogy nem "magától" kerül ki a link, hanem ajánlások mentén, azaz ajánlani kell az oldal szerkesztőjének a megfelelő linket, amit a szerkesztő aztán kihelyezhet.Azt hittem, a szerkesztő kutatja fel a megfelelő tartalmat.

A másik ok, hogy én megpróbáltam ajánlani a blogom linkjét, tényleg megpróbáltam. Megkerestem az oldal alján a "Kapcsolat a lap szerkesztőjével" gombot, aztán megtaláltam az "Üzenet a szerkesztőnek" gombot is, sőt, még a "Ha linket akar ajánlani, kérjük kattintson ide!" gomb sem kerülte a figyelmem, rákattintás után még a linkajánlási szabályzat mindkét oldalán is átrágtam magam, valamint kitöltöttem a linkajánló űrlap összes rubrikáját is....és amikor elértem a procedúra legvégére, azzal a felhívással találtam szembe magam, hogy ahhoz, hogy ajánlani tudjak linket, startlapos regisztráció szükséges, így legyek szíves regisztrálni.

Nem leszek szíves. Csakazértsenem.

Új játékot találtam ki ugyanis a régi kedvencem mellé: egy honlapra ezentúl csakis akkor fogok regisztrálni, ha értelmét látom, ha a regisztrálásnak célja és haszna van, ha a regisztrálás feltétlenül szükséges. Ilyen honlap kevés van. :) De az biztos, hogy ahhoz, hogy linket ajánljak a startlap.hu-nak, nem kell regisztrálás. Egyszerűen el kell küldeni a linket az oldal szerkesztőjének, és kész. Persze én értem, hogy a startlap.hu adatbázist akar építeni, csak az engem, mint felhasználót, nem érdekel. A linkajánláson kívül én mást nem akarok a startlap.hu-tól. Nem akarok vele az újdonságokról levelezni, se a kijavított bugokról értesülni, se nyereményjátékban részt venni, főleg mert tudom, hogy holnapra elfelejteném az egész regisztrációt felhasználónevestől, jelszavastól. Így nem regisztrálok.

Igaz, így nem lesz kint a blogom linkje sem. De ez legyen a startlap.hu problémája. :)