Miért szeretem? - szeptember

Új sorozatot indítok. Nincs benne semmi különleges, csak a blog kicsit negatív hangulatú sztorijait akarom vele vidámítani. Biztosan emlékeztek a Lean pozitív "sorozatra". Ez nem azért maradt abba, mert meguntam, hanem mert nincsenek példák, esetek. Persze ha lesz, akkor megírom. Ez a mostani sorozat viszont biztosan kitart 1 évig, pontosabban 12 hónapig, mert arról szól, miért szeretem az egyes hónapokat. Mi bennük a jó?

Nem kell sok mindenre gondolni, csak 4-5 tőmondat, közhely :) havonta, minden hónap elején. A végén pedig néhány kép a Margit-szigetről, amit az adott hónapban készítettem. Kommentben te is leírhatod, hogy te miért szereted azt a hónapot! Kezdjük is!

Szeretem a szeptembert....

...mert szeptember. :) ...mert még jó idő van. ...mert ilyenkor vannak a Kulturális Örökség Napok. ...mert újraindul az Élet és a Munka. ...mert a jó idő ellenére már elő lehet venni a színes őszi ruhákat, cipőket, sálakat. ...mert lehet megint várni a nyarat....

Margit-sziget szeptember 1-jén

A kedvenc fenyőim:

PICT0263.JPG

A japánkert kisebbik tavának partján áll a kedvenc fám, aminek sajnos nem tudom a nevét, de ősszel szép pirossá válnak a levelei.

PICT0272.JPG

A kis tó közelebbről:

0901_a.jpg

A japánkert egy másik részlete:

0901_d.jpg

Mi történt a nagy tóval? Megmondja a tábla. Vajon kellően japános lesz a növénytársulás?

0901_b.jpg

Ennek a képnek méltó címe lehetne a Száraz tónak nedves partján... szépségre éhes turisták gyönyörködnek a kilátásban. :) (Felhívnám a figyelmet a fákra: már kezdenek pirosodni!)

0901_c.jpg