Öngól

Mindent RSS-ben olvasok. Kivéve a kaizenpro blogját, de nagyjából ők az egyetlen kivétel, akik kedvéért hajlandó vagyok "élőben" megnézni egy honlapot. Egyszerűen nincs időm a több mint 100 híroldal, blog naponkénti és egyenkénti végignyálazására. Ahol nincs RSS, az az oldal így járt, egy olvasót elvesztett, mielőtt még megszerezte volna.

Tehát RSS. Amikor rákattintok a címre, ami felkelti az érdeklődésem, akkor két eset van. Vagy magában az RSS olvasóban el lehet olvasni az egész cikket, vagy csak pár sort, 1-2 bekezdést belőle, majd újra kattintani kell, és akkor az eredeti honlapon nyitja meg a cikket. Ez attól függ, hogy melyik honlapon hogyan van beállítva az RSS. Ha már rákattintok egy cikkre, akkor hajlandó vagyok még egyet kattintani, hogy teljes egészében elolvashassam.

De arra, ami a napokban történt, nem számítottam. A socialtimes.hu cikkeit szoktam olvasni, sajnos a kétkattintós módszerrel működnek. Rá is kattintottam egy cikkre, amikor is ez fogadott:

st.JPG

Nem. Nem engedélyezem, három okból. Nem vagyok fent a Facebookon, tehát minek engedélyezzem? Másodszor, ha fent lennék, akkor sem engedélyezném, mert csak, és harmadszor: I don't want your fucking app! :) Így hát viszlát socialtimes.hu, jó volt téged olvasni!