Címkecunami

Meglepő dolog történt: beleolvastam a blogomba. Ugyanis általában csak írni szoktam. :) Arról van szó, hogy van ez a blog.hu, be kell lépni, aztán nyitni egy szerkesztőablakot, és abba beleírni a mondókánkat, majd elmenteni. A kommenteket is látom a rendszerben. De magát a megjelenő posztot csak akkor látnám, ha külön rákattintanék az előnézet gombra. De mit nézzek rajta előnézetben? A posztjaim 99% csak szöveg, így felesleges előnézetet néznem. A blog indulásakor persze néztem, de már több mint egy éve nem. Így most, amikor teljesen véletlenül beleolvastam, sokkoló látvány fogadott: az elmúlt majdnem két év során borzasztóan sok címkét ragasztottam a bejegyzéseimre, és ez a sok címke, mind csodás sárga kiemeléssel, úgy virít jobb oldalon, mint egy tavaszi virágba borult mező. De amíg a tavaszi virágba borult mező szép, addig a címkemező nem az. Úgy érzem, címke téren túltermelési válságban vagyok, és a túlzott megmunkálás bűnébe veszteségfajtájába is beleestem.

Használjátok egyáltalán ezeket a címkéket? Nincs belőlük kicsit túl sok? Tudnátok javasolni egy átlátható címke-rendszert? Vagy jó az, ahogy most van? Kit érdekel? Kommentben várom az észrevételeket és a javaslatokat!