Éves motivációs füzet - 2013

Ezt a bejegyzést férfiolvasóim nem fogják szeretni, mert arra foglak kérni titeket, hogy látogassatok el az urban-eve.hu oldalra. Ez egy "nőcis" oldal, telis-tele "nőcis" bejegyzésekkel, tanácsokkal, okosságokkal, többek között innen vettem a zónázós takarítás ötletét is.

De mást is vettem onnan, már másodszorra töltöttem le az éves - nem is tudom, hogyan nevezzem - inspirációs naplót? üzenet a jövőbe naplót?... Nem tudom, minek lehetne nevezni, ennek a bejegyzésnek a címében motivációs füzetnek neveztem, a honlapon inspirációs napló a neve.

A dolog lényege nagyon egyszerű: letöltöd, kitöltöd, év végén letöltöd a következő évit, kitöltöd, és csak ekkor veszed elő az előző évit és összehasonlítod a kettőt. (Szerintem pont az benne a móka, hogy anélkül töltöd ki a következő évit, hogy emlékeznél rá, hogy pontosan mit írtál az előző évibe)

Vajon valóra váltak az előző évben leírt tervek, vágyak és álmok? Vicces, de nagyrészt igen! Vajon még mindig ugyanazokat a dolgokat szeretem? Vicces, de nagyrészt igen, kivéve, hogy a zöld helyett már a piros a kedvenc színem :). Vajon 2013-ra is ugyanazok a terveim lesznek, mint 2012-re voltak? Mivel java része megvalósult, ezért értelemszerűen új céljaim vannak. Vajon azok a vágyak és álmok, amiket 2011 végén megálmodtam 2012-re - és a távolabbi jövőre - még ma is az álmaim, vágyaim? Hihetetlen, de nem teljesen! Van egy teljesen új álmom, aminek 2011-ben még nyoma sem volt, igaz, ez az álom hosszú távú, a megvalósulása mindenképpen 2014-re esik (vagy későbbre), ha sikerül. És miért ne sikerülne?

Mókás még, hogy a füzetben levelet kell írnod 1 évvel későbbi önmagadnak. Nagy izgalommal vettem elő a tavalyi füzetet, hogy vajon mit írtam magamnak, hiszen már rég elfelejtettem... az izgalom hamar elmúlt, mert 2011 végén igen lényegre törő voltam, Shrek szamara után szabadon afféle "Ott vagyunk már?" típusú kérdést tettem fel magamnak egy mondatban. Idén bezzeg kisregényt írtam, kíváncsi leszek milyen érzés lesz majd év végén olvasni!

Még nincs késő letölteni a 2013-as füzetet, ezenkívül pedig még nagyon sok érdekes és hasznos letölthető dolgot találsz a honlapon a zónázáshoz tartozó kontrollfüzeten át a bohókás falinaptárig és a heti menütervezőig.