Már az összeesküvés-elméletek is tele vannak veszteséggel...

...hová lesz így a világ?

Az történt, hogy már megint boltban voltam. Hosszú évek óta van Supershop-kártyám, és nem félek használni, :) dacára minden összeesküvés-elméletnek, amiknek az a lényege, hogy amikor ilyen pontgyűjtő kártyákkal vásárolsz, akkor jól összeírják valakik valahol, hogy mit, hol, mennyiért veszel, és akkor neked véged. :) Mindent tudni fognak rólad és nem menekülsz. Életed nyitott könyv lesz, ujjal fognak mutogatni rád és mindenki azon fog csámcsogni, hogy te már megint vettél egy doboz gyufát. Miből telik neked erre? Hát - ahogy mifelénk mondják -, arra senki nem varr gombot, hogy én hányszor veszek kenyeret és tejet, tehát nyugodtan felírhatják, legyenek boldogok ezzel a Nagyon Fontos Információval. Ezek a bizonyos valakik boldogok is ezzel, annyira, hogy kitalálták, hogy megvariálják a Supershop pontgyűjtő rendszerét, és amiért eddig 2 pontot adtak, azért most már csak 1 pont jár. Hát, nem mondanám, hogy megnyerte a tetszésem az új rendszer. Cserébe viszont - gondolom az évek hosszú során felépített adatbázis alapján - frissen nyomtatott, személyre szabott kuponokat kapunk azon a blokkon, amin minden vásárlás végén feltüntetik, hogy mennyi az új SS-pont egyenlegünk.

Legalábbis én azt hittem, hogy személyre szabott a kupon egészen addig, míg itthon alaposabban meg nem néztem. Ugyanis az én kuponomon az áll, hogy jelentős kedvezménnyel vehetek mosóport. Na, itt jöttem rá, hogy már az összeesküvés-elméletek sem a régiek, mert ha azok lennének, nem ajánlanának nekem mosóport. Ugyanis ha tényleg valakik valahol összeírnák, hogy én napról-napra, évről-évre mit veszek, akkor tudnák, hogy én nem használok mosóport, csak mosógélt. Most nem azért, de egy rendes, becsületes összeesküvés-elmélettől ennyi pontosságot igazán elvárhatna az ember, nem?