A méret a lényeg

Egy sajnos meg nem nevezett fehérnemű márka üzleteiben az eladóknak a névtáblájukra ki kell írniuk a mellméretüket is, ezzel segítve a bizonytalan vásárlókat.

Az eladók pert indítanak. Jogosan.

Mivel ez egy svéd cég, még arra sem hivatkozhatnak, hogy drága vagy bonyolult lenne minden üzletben elhelyezni egy sorozat bábut, amiknek eltérő méretű melleik lennének, segítségül a bizonytalan vásárlóknak. Ez sokkal hasznosabb is lenne, mivel a bábukon minden méretet meg lehetne mutatni, míg az eladókon valószínűleg csupán 1-2 méret látható, az is a kisebbik fajtából (tudván tudva, milyen paraméterű lányokat alkalmaznak szívesen eladóként a ruházati boltok).

Az emberek helyetti bábuk használatához csupán egy dologra lenne szükség: az ember tiszteletére, ami a lean egyik alaptétele.